نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تهران به زمان دیگری موکول شد

تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۰

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ که قرار بود در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه برگزار شود، بار دیگر به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تهران به زمان دیگری موکول شد.

الکامپ ۲۰۲۰ یا همان بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک قرار بود طی سال ۹۹ برگزار شود، اما به دلیل شیوع گسترده کرونا چندین بار به زمان دیگری موکول شد و حتی الکام استارز به عنوان بخشی از این رویداد به شکل آنلاین در تاریخ ۲۹ دی تا ۲ بهمن ۹۹ برگزار شد. در همین راستا مدتی قبل سازمان نظام صنفی ‌رایانه‌ای اعلام کرد  الکامپ ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید ستاد کرونا برگزار می‌شود، اما اکنون خبرها از تعویق مجدد برگزاری این نمایشگاه در تیرماه حکایت دارد.

تعویق برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰

در شرایطی که به دلیل وضعیت کرونایی در سراسر کشور به ویژه در تهران در خصوص برگزاری این نمایشگاه نگرانی‌هایی به وجود آمده بود، سرانجام ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد در حالی که قرار بود نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیر امسال برگزار شود، طبق پروتکل‌های بهداشتی به دلیل قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز کرونایی مقرر شد تا برگزاری نمایشگاه الکامپ به زمان دیگری موکول شود و تاریخ جدید برگزاری آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

0 0 votes
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x