اینترنت بی سیم اشتراکی

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۹

خدمات اینترنت بیسیم اشتراکی

با تــوجه به محــدودیت های ارایه ســرویس های مــبتنی بر بستـــر مخــابراتی، شــرکت انتقال داده های آســیاتک اقــدام به ارایــه خدمات پــهنای باند اشتــراکی ثابت بر بستــر بی سیم نموده است. نظر به اینکه دسترسی به این خدمات مستلزم امکان سنجی دقیق فنی می باشد، لذا پس از انتخاب سرویس مذکور، درنقشه امکان سنجی محل دریافت سرویس را مشخص نمایید. همچنین لازم به توضیح  است هزینه تجهیزات نهایی سمت مشترک (رادیو گیرنده ، پایه ، کابل و اکسس پوینت ) به صورت جداگانه محاسبه و اخذ می گردد .

* ترافیک سایت های داخلی (سایت ها و اپلیکیشن هایی که سرور آنها در داخل کشور میزبانی می شود) که نام آنها در این لیست درج شده است، بصورت نیم بها و نصف ترافیک سایت های بین الملل، محاسبه می شود.
* منظور از ترافیک بین الملل، سایت ها و اپلیکیشن هایی است که سرور آنها در خارج از کشور میزبانی می شود مانند اینستاگرام، تلگرام، گوگل و ….
*ترافیک پیام‌رسان ‌های داخلی مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طبق مصوبه ۲۶۵ بصورت یک سوم بها محاسبه می‌شود.

اینترنت بیسیم اشتراکی ۵۰ مگ Outdoor Wireless

گیگ باکس خدمات اینترنت بیسیم اشتراکی

حجم اضافه بی سیم اشتراکی

“حجم های اعلامی در کلیه پکیج های سرویس بی سیم اشتراکی به صورت بین الملل بوده و در صورت استفاده از سایت های منتخب داخلی به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد “

هزینه نصب اکسس پوینت و راه اندازی سرویس به مبلغ ۱۵,۰۰۰ تومان می باشد. همچنین هزینه نصب تجهیزات رادیویی در پشت بام و کابل کشی آن بسته به شرایط در محل دریافت می گردد.

هزینه ی ایاب و ذهاب جهت نصب و راه اندازی و رفع خرابی ۲۵.۰۰۰ تومان می باشد

توجه نمایید درصورتی که بعد از امکانسنجی حضوری و مثبت بودن امکان سرویس دهی، درخواست دریافت سرویس از طرف مشتری کنسل گردد مبلغ ایاب و ذهاب و هزینه امکان سنجی معادل ۱۵،۰۰۰ تومان از مشتری اخذ می گردد.

  • سرویس های ۶ و ۱۲ ماهه به ترتیب ۵ و ۱۰ درصد تخفیف خواهند داشت.
  • هزینه‌ امکان‌سنجی این سرویس‌ ۱۰۰,۰۰۰ تومان است.
  • هزینه ایاب و ذهاب جهت نصب و راه اندازی و رفع خرابی ۸۰,۰۰۰ تومان است.
  • در صورتی که امکان‌سنجی منفی باشد، تنها هزینه ایاب و ذهاب دریافت خواهد شد.
  • سرویس‌های مندرج در جدول فوق دارای شماره تاییدیه ۵۲۴۶۸۰ از سازمان تنظیم مقررات است. 
  • ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طبق مصوبه ۲۶۵ بصورت یک سوم بها محاسبه می‌شود.
  • ترافیک سایت‌های داخلی (سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که سرور آنها در داخل کشور میزبانی می‌شود) که نام آنها در این لیست درج شده است، به‌صورت نیم‌بها و نصف ترافیک سایت‌های بین‌الملل، محاسبه می‌شود. (طبق مصوبه ۲۵۱ )
  • منظور از ترافیک بین‌الملل، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که سرور آنها در خارج از کشور میزبانی می‌شود مانند اینستاگرام، تلگرام، گوگل و…
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه محاسبه تعرفه مصوبه ۱-۲۳۷ سازمان تنظیم مقررات را مطالعه فرمائید.
  • جزئیات پارامترهای موافقت‌نامه سطح خدمات آسیاتک، مطابق ضوابط مصوبه ۲-۱۷۷ سازمان تنظیم مقررات به پیوست قرارداد مشترکین است.