درآمد ماهانه آسیاتک در فروردین رکورد زد

تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

اسیاتک پرند

به گزارش پیوست، گزارش درآمدی ماهانه آسیاتک که در سایت کدال منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت در فروردین امسال با رکورد درآمدی روبرو شده که بخش عمده آن مربوط به ارائه خدمات اینترنتی است. درآمدی که با عنوان خدمات فناوری اطلاعات ذکر شده نیز گرچه کمتر از اسفند سال گذشته است؛ اما به نسبت فروردین سال قبل، حدودا دو برابر شده است.

همچنان مهم‌ترین محل درآمدی آسیاتک، از خدمات اینترنت است. این شرکت که در میان شرکت‌های FCP سهم مهمی از بازار اینترنت ثابت را در اختیار دارد، در فروردین ماه امسال بیش از ۹۸ میلیارد تومان از این محل درآمد داشته که نه تنها از تمام ماه‌های سال گذشته بیشتر است بلکه حدود ۱.۳ برابر نسب به فروردین سال گذشته رشد داشته است. آسیاتک در سال گذشته به طور متوسط روزانه حدود ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از محل خدمات اینترنت درآمد داشته اما این رقم در فروردین سال جاری به روزانه نزدیک ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

درآمد آسیاتک از محل خدمات فناوری اطلاعات که مربوط به سرویس‌های دیتاسنتری این شرکت می‌شود در سال گذشته گرچه نوسان‌های ماهانه داشت؛ اما در مجموع، صعودی بود. این درآمد در فروردین سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل ۲ برابر شده است هرچند نسبت به اسفند سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.

آسیاتک از سرویس‌های ذخیره اطلاعات در ماه اول امسال بیش از ۳۸ میلیارد تومان درآمد داشته است.

در کنار این دو محل درآمدی مهم، آسیاتک از فروش کالا نیز درآمدی جزئی دارد که در مجموع درآمدهای ماهانه این شرکت در فروردین ماه امسال را به بیش از ۱۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون رسانده‌اند.

آسیاتک پرند

اینترنت وایرلس در پرند

0 0 votes
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x