آموزش تبدیل فایل ورد را به پاورپوینت

تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰

تبدیل فایل word‌به powerpoint

تبدیل فایل word به Power Point به چه معنی است ؟

اگرمیخواهید یک فایل پاورپوینت را به ورد تبدیل نمایید میتوانید آن را ویرایش کنیدباید بدانید که عکس این مورد نیز قابل انجام است؛به این صورت که میتوانید فایل ورد را نیز به پاورپوینت تبدیل کنید .

زمانیکه شما برای ساختن یک فایل پاورپوینت به متنی که در یک سند ورد ذخیره شده است نیاز دارید ویا فکر کردید که بهتراست فایل ورد را به شکل پاورپوینت ارائه بدهید، میتوانید فرمت فایل ورد را به پاورپوینت تبدیل نمایید .این کارتنها در صورتی قابل انجام است که حساب کاربری مایکروسافت داشته باشید وفایل ورد شما به زبان انگلیسی باشد.

نکات تبدیل اسناد ورد به پاورپوینت

برای تبدیل اسناد ورد به پاورپوینت باید چند نکته رابه خاطرداشته باشید. این قابلیت ازاوایل سال ۲۰۲۱ شروع به کارکرده است وممکن است با گذشت زمان به‌روزرسانی شود:

  • قابلیت تبدیل ارائه‌های پاورپوینت درحال حاضرفقط درفرمت وردبرای وب (Word for Web) موجود می باشد .
  • این گزینه درحال حاضرفقط برای متون انگلیسی قابل انجام است.
  • این ویژگی درحال حاضرهنگام استفاده از مرورگرهای سافاری یااینترنت اکسپلورردر دسترس نمی باشد.
  • درزمان نوشتن این مطلب،محتوای متنی فقط برای export دردسترس است واگرمحتوای رسانه‌ای در سند ورد دارید، بایدپس ازتبدیل ورد به پاورپوینت آن راجداگانه به پاورپوینت اضافه کنید.

نحوه تبدیل Word به PowerPoint در وب

حال که شرایط رامی‌دانیدبرای تبدیل فایل وردرا به پاورپوینت، به وب‌سایت مایکروسافت آفیس  Microsoft office  مراجعه کرده ، به حساب کاربری خود وارد شوید وسند متنی را درمایکروسافت ورد Microsoft word بازکنید.لازم نیست پاورپوینت را در برگه یا پنجره دیگری باز کنید.

باز کردن سند متنی در Microsoft word
برای تبدیل فایل ورد به پاورپوینت

درمایکروسافت ورد (Mocrosoft word) روی File، سپس Export کلیک نمایید و گزینه Export to PowerPoint Presentation را انتخاب کنید.

 چگونه در Microsoft word  به  Export  دسترسی داشته باشیم برای تبدیل فایل ورد به پاورپوینت

با این کاریک پنجره پاپ‌آپ با مجموعه‌ای ازتم‌ها باز خواهد شد.پس از انتخاب تم مورد نظرخود ، روی دکمه‌ی Export کلیک نمایید.اگر تمایل داشتید می‌توانید تم پاورپوینت را پس از Export کردن تغییر بدهید.

چگونگی باز شدن پنجره پاپ آپ با مجموعه ای از تم ها  برای تبدیل فایل ورد به پاورپوینت

بعدازچند لحظه اعلانی دریافت می‌کنید که به شما اعلام میکند فایل جدیدتان آماده است. روی دکمه Open Presentation کلیک کنید.

چگونگی اعلام آماده شدن فایل جدید برای تبدیل فایل ورد به پاورپوینت

دریک برگه جدیدنمایش اسلاید درمایکروسافت پاورپوینت برای وب باز می‌شود.

نمایش اسلاید در مایکروسافت پاورپوینت برای وب که برای تبدیل فایل ورد به پاورپوینت است

ارائه شما به‌طور خودکاردر OneDrive باهمان نام فایل Word آن ذخیره خواهد شد.اگر سند خود را نام‌گذاری نکرده‌ باشید، نام آن به‌ شکل پیش‌فرض Document 1 انتخاب خواهد شد. با کلیک روی نام فایل در گوشه بالایی سمت چپ می‌توانید یک نام جدید به آن بدهید.

طریقه نام گذاری سند ورد در پاورپوینت

بسته به نوع تم انتخابی شما،استایل‌هایی مانندعنوان واعداد نیزباید به همین ترتیب اضافه شوند. به‌ یادداشته باشید که این امکان وجود دارد پس از Export فایل نیازباشد یک سری تغییرات روی آن اعمال کنید؛ پس حتما فایل نهایی را بررسی نمایید و به این صورت تبدیل فایل ورد را به پاورپوینت را انجام دهید .

چرا آداک رایان ؟

شرکت آداک رایان خلیج فارس با هدف فعالیت در زمینه سیستم های کامپیوتری، امنیتی و حفاظتی و مخابراتی ، ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در پرند، اينترنت مخابراتي درپرند، اينترنت وايرلس در رباط کریم ،اينترنت بي سيم درپرند ، اينترنت در رباط کریم، وایرلس اشتراکی در نصیر شهر، اینترنت +Adsl2 در نصیم شهر، اینترنت خانگی در رباط کریم ، اینترنت وایرلس اشتراکی در پرند ، اینترنت بی سیم در نصیرشهر وهمچنین قابلیت ارائه خدمات Voip ، اینترنت برج ها و مجتمع ها وپهنای باند اختصاصی، اینترنت TDL-TE در پرند ، مودم های همراه در پرند ،مودم های TDL-TE در رباط کریم ،مودم های همراه در رباط کریم ،اینترنت TDL-TE در نصیرشهر ، مودم های همراه در نصیرشهر، پشتیبانی شبکه در شهر پرند ، پشتبانی شبکه در شهر رباط کریم ، پشتیبانی شبکه در شهرک صنعتی نصیرآباد ، در سراسر شهرستان رباط کریم، پرند و نصیر شهر را دارا میباشد و بالغ بر 10 سال در این حوزه درحال فعالیت است برخی از خدمات شرکت آداک رایان خلیج فارس شامل :

خدمات ویپ( VOIP)

  • بی نیازی از سیم کشی مجزا
  • کنفرانس‌های صوتی و تصویری
  • ادغام دستگاه تلفن با کامپیوتر شخصی
  • تماس به صورت رایگان به هر نقطه از دنیا
  • گسترش آسان
  • امکان ارائه شماره تلفن های داخلی به تعداد بالا
  • امکان دریافت پیام صوتی (Voicemail)
  • ضبط مکالمات
  • تلفن های نرم افزاری (SoftPhone)
  • فکس یا Fax to Email
  • منشی پاسخگو
  • یکپارچگی با بخش فروش
  • ارزان بودن به دلیل بومی سازی (لوازم ارزان )
  • داشتن خطوط مجازی
  • ارتباط با سایر دستگاه ها

امیدواریم مطالب آموزش داده شده برای شما همراهان آداک رایان مفید واقع شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با شرکت آداک رایان خلیج فارس از طریق تماس باما اقدام نمایید و با ما در ارتباط باشید.

0 0 votes
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x