چگونه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰

در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

اپل برقراری تماس ویدیویی با دیگر پلتفرم‌ها را از طریق فیس اپ ممکن کرده؛ این بدان معنا است که کاربران سرانجام می‌توانند به‌نوعی از فیس تایم در ویندوز استفاده کنند. دراین مقاله برای یادگیری اینکه چگونه میتوانیم در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم با ما همراه باشید.

اپل در iOS 15 ، iPadOS 15 و macOS 12 فیس تایم را برای برقراری تماس ویدیویی با سیستم‌های عامل‌ دیگر از جمله اندروید در دسترس قرار دارد؛ اما بدین منظور  هیچ نوع اپی برای فیس تایم در ویندوز منتشر نکرده است و در عوض هر شخصی که دارای آیفون، آیپد یا مک باشد می‌تواند لینک‌ دعوت ایجاد کند که با گوگل کروم(Google Chorom) یا مایکروسافت اج( Microsoft Edge) در ویندوز کار می‌کند. این یعنی شروع تماس فیس تایم از ویندوز امکان‌پذیر نیست؛ اما می‌توان به‌عنوان گیرنده تماس به یکی از آن‌ها پیوست. در این مطلب ازآداک رایان  به شما روش استفاده از فیس تایم در ویندوز را خواهیم آموخت.

استفاده از فیس تایم در ویندوز

برای شروع واینکه چگونه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم باید یکی از مرورگرهای گوگل کروم یا مایکروسافت اج( Microsoft Edge) را روی ویندوز نصب کنید. سپس برای برقراری تماس، فردی که آیفون یا آیپد دارد باید به‌عنوان تماس‌گیرنده وارد اپ فیس‌تایم شود و از قسمت بالایی صفحه روی دکمه Create Link بزند.

برای اینکه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم برای شروع Create Link  را بزنید

لینک دعوت می‌تواند از هر طریقی برای کاربر ویندوز ارسال شود.

در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

برای ارسال لینک دعوت از طریق مک اگر تماس‌گیرنده از macOS 12 و بالاتر استفاده می‌کند، می‌تواند دکمه Create Link را در قسمت بالایی اپ فیس تایم پیدا کند و سپس لینک را از هر طریقی که دوست دارد با ویندوز به اشتراک بگذارد.

 ارسال لینک دعوت از طریق مک برای اینکه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

پس از این، شما به‌عنوان کاربر ویندوز لینکی به‌ شکل facetime.apple.com از تماس‌گیرنده دریافت خواهید کرد.

دریافت لینک facetime.apple.com از تماس گیرنده برای اینکه  در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

لینک دریافتی را با یکی از مرورگرهای گوگل کروم(Google Chorom)یامایکروسافت اج( Microsoft Edge) باز کنید. سپس اسم خود را در کادر وارد و روی Continue کلیک کنید.

وارد کردن اسم خود و کلیک بر روی continue برای اینکه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

اکنون در پایین صفحه‌ای که ظاهر می‌شود باید روی دکمه Join کلیک کنید.

فشردن دکمه Join برای اینکه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

پیش از اینکه بتوانید به تماس ویدیویی بپیوندید، ابتدا فرد تماس‌گیرنده باید درخواست شما را تأیید کند.

پس از ورود به صفحه تماس گزینه‌هایی مانند Full Scree ،Mute Microfphone و Show / Hide Video را در نوار ابزار مشاهده خواهید کرد که گزینه‌های معمولی کنفرانس ویدیویی هستند.

گزینه های معمولی کنفرانس برای اینکه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

چیزی که مشاهده می‌کنید به‌نوعی نسخه‌ی مرورگر فیس تایم برای ویندوز است. پس از اتمام تماس روی دکمه Leave کلیک کنید.

پس از اتمام تماس روی دکمه Leave  کلیک میکنیم برای اینکه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم

فیس‌تایم وب یک برنامه بومی نیست؛ اما کیفیت بسیار خوبی دارد. البته بهتر بود کاربران ویندوز هم بتوانند برقرارکننده تماس در فیس تایم باشند؛ اما صرفاً گیرنده تماس بودن هم برای شروع گزینه‌ی چندان بدی نیست ما در این مقاله سعی داشتیم آموزش های لازم برای اینکه چگونه در ویندوز از فیس تایم استفاده کنیم را خدمت شما همراهان آداک رایان ارائه دهیم.

چرا آداک رایان ؟

شرکت آداک رایان خلیج فارس با هدف فعالیت در زمینه سیستم های کامپیوتری، امنیتی و حفاظتی و مخابراتی ، ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در پرند، اينترنت مخابراتي درپرند، اينترنت وايرلس در رباط کریم ،اينترنت بي سيم درپرند ، اينترنت در رباط کریم، وایرلس اشتراکی در نصیر شهر، اینترنت +Adsl2 در نصیم شهر، اینترنت خانگی در رباط کریم ، اینترنت وایرلس اشتراکی در پرند ، اینترنت بی سیم در نصیرشهر وهمچنین قابلیت ارائه خدمات Voip ، اینترنت برج ها و مجتمع ها وپهنای باند اختصاصی، اینترنت TDL-TE در پرند ، مودم های همراه در پرند ،مودم های TDL-TE در رباط کریم ،مودم های همراه در رباط کریم ،اینترنت TDL-TE در نصیرشهر ، مودم های همراه در نصیرشهر در سراسر شهرستان رباط کریم، پرند و نصیر شهر را دارا میباشد و بالغ بر 10 سال در این حوزه درحال فعالیت است برخی از خدمات شرکت آداک رایان خلیج فارس شامل :

راه اندازی کلاس های آنلاین

  • خدمات راه اندازی کلاس انلاین آداک رایان
  • راه اندازی کلاس انلاین در زیر ساخت خود
  • اجاره کلاس مجازی انلاین (ساعتی . روزانه . ماه . سال)
  • استفاده کلاس انلاین رایگان (درصورت ضعف مالی )
  • نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین
  • راه اندازی ویدئو کنفرانس تحت وب

امیدواریم مطالب آموزش داده شده برای شما همراهان آداک رایان مفید واقع شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با شرکت آداک رایان خلیج فارس از طریق تماس باما اقدام نمایید و با ما در ارتباط باشید.

0 0 votes
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x