خارج شدن از حساب جیمیل دستگاه گمشده

تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰

خارج شدن از حساب جیمیل د دستگاه گمشده

در این مقاله روش خارج شدن از حساب جیمیل دستگاه گمشده یا دزدیده‌شده آموزش داده می‌شود.

به گزارش Howtogeek، آیا تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفون خود را گم کرده‌اید؟ آیا دستگاه خود را به یکی از اعضای خانواده قرض داده‌اید اما فراموش کرده‌اید از حساب جیمیل خود خارج شوید؟ نگران نباشید؛ گوگل به شما امکان می‌دهد از راه دور از حساب جیمیل خود در هر دستگاه گمشده یا دزدیده‌‌شده‌ای خارج شوید. تا زمانی که به حساب جیمیل خود دسترسی دارید، می‌توانید از ویژگی‌های حریم خصوصی گوگل برای خروج از راه دور از هر دستگاه متصلی استفاده کنید.

روش های خارج شدن ازحساب جیمیل دستگاه گمشده

برای خارج شدن از حساب جیمیل دستگاه گمشده در ابتدا باید وب‌سایت جیمیل (Gmail)را در مرورگر مورد علاقه خود باز کنید. روی آیکون پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست کلیک و سپس گزینه Manage Your Google Account را انتخاب کنید.

ورود به پروفایل در جیمیل برای خارج شدن از حساب جیمیل د دستگاه گمشده

به برگه Security رفته و سپس روی دکمه Manage Devices در پایین قسمت Your Devices کلیک کنید. 

فهرستی از همه دستگاه‌هایی که در حال حاضر با استفاده از جیمیل یا سایر سرویس‌های گوگل به حساب شما وارد شده‌اند برای خارج شدن از حساب جیمیل د دستگاه گمشده

در آنجا فهرستی از همه دستگاه‌هایی که در حال حاضر با استفاده از جیمیل یا سایر سرویس‌های گوگل به حساب شما وارد شده‌اند، مشاهده خواهید کرد. دستگاهی که می‌خواهید از آن خارج شوید، پیدا کنید، روی دکمه سه‌نقطه‌ کلیک و سپس گزینه Sign Out را انتخاب کنید. اینکار سبب میگردد براحتی مراحل خارج شدن از حساب جیمیل دستگاه گمشده را طی کنید .

حذف حساب گوگل و تمام داده های مرتبط در جیمیل برای خارج شدن از حساب جیمیل د دستگاه گمشده

گوگل(Google) از شما سؤال می‌کند آیا مطمئن هستید که می‌خواهید از سیستم خارج شوید. این مرحله حساب گوگل و تمام داده‌های مرتبط را از دستگاه حذف می‌کند. پس از حصول اطمینان، برای تأیید روی دکمه Sign Out  کلیک کنید و خارج شدن از حساب جیمیل دستگاه گمشده صورت میگیرد.

خروج نهایی و قطعی از حساب گوگل و جیمیل برای خارج شدن از حساب جیمیل د دستگاه گمشده

اگر دستگاه انتخابی آنلاین باشد، گوگل(Google) فوراً شما را از آن خارج می‌کند. اما اگر گوشی هوشمند یا تبلت خود را گم کرده باشید. و دستگاه خاموش شده باشد.یا به اینترنت متصل نباشد.گوگل به محض تشخیص اتصال مجدد، حساب را حذف می‌کند و این سبب میگردد از حساب جیمیل خارج شوید .

 اگر می‌خواهید از دستگاه‌های بیشتری خارج شوید.همین روند را در بخش Your Devices در صفحه حساب گوگل (Google)خود دنبال کنید.

چرا آداک رایان ؟

شرکت آداک رایان خلیج فارس با هدف فعالیت در زمینه سیستم های کامپیوتری، امنیتی و حفاظتی و مخابراتی ، ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در پرند، اينترنت مخابراتي درپرند، اينترنت وايرلس در رباط کریم ،اينترنت بي سيم درپرند ، اينترنت در رباط کریم، وایرلس اشتراکی در نصیر شهر، اینترنت +Adsl2 در نصیم شهر، اینترنت خانگی در رباط کریم ، اینترنت وایرلس اشتراکی در پرند ، اینترنت بی سیم در نصیرشهر وهمچنین قابلیت ارائه خدمات Voip ، پشتیبانی شبکه در پرند،پشتیبانی شبکه در شهر رباط کریم،پشتیبانی شبکه در شهرک صنعتی نصیرآباد ،پشتیبانی شبکه در شهرک صنعتی پرند ،اینترنت برج ها و مجتمع ها وپهنای باند اختصاصی، اینترنت TDL-TE در پرند ، مودم های همراه در پرند ،مودم های TDL-TE در رباط کریم ،مودم های همراه در رباط کریم ،اینترنت TDL-TE در نصیرشهر ، مودم های همراه در نصیرشهر در سراسر شهرستان رباط کریم، پرند و نصیر شهر را دارا میباشد و بالغ بر 10 سال در این حوزه درحال فعالیت است .برخی از خدمات شرکت آداک رایان خلیج فارس شامل :

خدمات طراحی سایت

  • طراحی انواع وب سایت,فروشگاه آنلاین, شرکتی , کودک, سرگرمی, پزشکی,خودرو . و غیره
  • طراحی انواع اپلیکشن موبایل
  • تامیین امکانات گسترده و خیره کننده
  • عملکردعالی، گارانتی وپشتیبانی رایگان
  • امنیت با ضمانت بالا
  • اجرای تمام خواسته های شما
  • آسانی فرایند استفاده از نرم افزار
  • قرارگیری تضمینی و فوری در صفحه اول گوگل
  • طراحی اختصاصی ویژه موبایل
  • تنوع در روشهای پرداخت
  • ارائه تمامی خدمات در حوزه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ

امیدواریم مطالب آموزش داده شده برای شما همراهان آداک رایان مفید واقع شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با شرکت آداک رایان خلیج فارس از طریق تماس باما اقدام نمایید و با ما در ارتباط باشید.

0 0 votes
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x