مایکروسافت پنل ایموجی جدیدی را برای کیبورد SwiftKey آزمایش می‌کند

تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰

در نسخه بتای صفحه کلید SwiftKey  مایکروسافت استیکرهای جدید افزوده خواهد شد و همچنین فایل های گیفت راحت تر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش adakco.org و به نقل از windowscentral، نسخه بتای صفحه کلید سویفت کی اخیراً منتشر شده که در آن یک پنل ایموجی به طور کامل باز طراحی شده است. از طریق آن می‌توان به فایل گیف ها و استیکرها نیز دسترسی داشت. همچنین در نسخه جدید برخی از باگ های قدیمی برطرف شده و مایکروسافت نوار ابزار سوئیفت کی بتارا به روز رسانی کرده است.

مایکروسافت در مورد بروزرسانی اخیر صفحه کلید محبوب کاربران می گوید: در این صفحه کلید پنل ایموجی به طور کامل باز طراحی شده و امکان دسترسی به قابلیت هایی مانند فایلهای گیف و استیکر نیز راحت تر شده است. همچنین برخی مشکلات مانند پنل‌های خالی از ایموجی در زمان جابجایی دسته های های مختلف نیز برطرف شده است. در نسخه جدید جستجوی وب را نیز از نوار ابزار سوئیفت حذف کرده ایم.

البته تغییرات انجام شده در نسخه بتای سیستم بسیار جزئی هستند. اما به نظر می رسد این تغییرات توانسته پنل ایموجی ها را در این کیبورد سازماندهی کند. اکنون با وجود کمتر شدن آیکون های این پنل امکان دسترسی به محتوای حذف شده از این بخش نیز وجود خواهد داشت.

به‌روزرسانی جدید سوئیفت کی به نام نسخه 7.8.3.4 منتشر شده و کلیه کاربران اکنون می توانند به آن دسترسی داشته باشند. برای دریافت SwiftKey  بتا میتوانید از گوگل پلی برای دانلود اقدام کنید. همچنین کلیه کاربران می‌توانند نسخه بتا را همزمان با نسخه غیر بتای آن در گوشی خود نصب کنند.

0 0 votes
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x