جشن تولد ۱۷ سالگی لیون کامپیوتر با حضور مدیران این مجموعه برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰

جشن تولد ۱۷ سالگی لیون کامپیوتر عصر روز یکشنبه (۲۰ تیرماه) برگزار شد و در این مراسم، مدیران لیون کامپیوتر و اصحاب رسانه حضور پیدا کردند.

لیون کامپیوتر ۱۷ سال پیش متولد شد و پس از نزدیک به دو دهه، این مجموعه موفق یکی از رهبران بازار خرید آنلاین کامپیوتر و اسمبل سیستم است. به همین مناسبت، مجموعه لیون کامپیوتر جشنی به مناسبت تولد خود برگزار کرد که در این مراسم، مدیران لیون کامپیوتر و اصحاب رسانه حضور داشتند.

شعار لیون کامپیوتر، «خرید خوب، حال خوب» است و این مجموعه تلاش کرده در این ۱۷ سالی که از تولدش می‌گذرد، همواره حال خوب را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. جشن تولد ۱۷ سالگی لیون کامپیوتر در عصر روز یکشنبه ۲۰ تیرماه برگزار شد و در آن علاوه بر برنامه‌های سرگرم‌کننده، مدیران لیون کامپیوتر روی سن آمدند و به مناسبت این اتفاق صحبت‌هایی مطرح کردند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند. پس از صحبت‌های کوتاه مجری، سعید حسینی، بنیان‌گذار لیون کامپیوتر روی سن آمد و ۳۰ ثانیه با حاضران صحبت کرد. وی ضمن تشکر از حاضران، اظهار کرد:

۲۰ سال پیش با دو چرخ‌دستی وارد بازار کامپیوتر تهران شدم. مدتی بعد با ۳۸۰۰ تومان دامنه لیون کامپیوتر را خریدم. در مسیر کلی رنج و درد کشیدم و از برخی دوستان بی‌مهری دیدم و مانع‌ها را پشت سر گذاشتم؛ اما امروز اسکناسی در دنیا وجود ندارد که بخواهم با آن ارزش لیون کامپیوتر را بسنجم.

در ادامه محسن پرهیزکار، مدیر مارکتینگ لیون کامپیوتر، توضیحاتی درباره آنچه در این ۱۷ سال بر این مجموعه گذشت بیان کرد. وی در ابتدا گفت: «باعث افتخار من و تیم ما است که امروز در جشن ۱۷ سالگی لیون کامپیوتر در خدمت شما هستیم. می‌خواهم از سیر تحول سایت لیون کامپیوتر صحبت کنم. ما در لیون کامپیوتر کاری که خوب انجام می‌دهیم این است که کثیف شروع می‌کنیم، اما بزرگ فکر می‌کنیم.» پرهیزکار در ادامه افزود:

در ابتدای کارمان، مشتری برای خرید از ما باید به بانک می‌رفت و فیش واریزی را برای ما می‌فرستاد. در سال ۲۰۰۵ در سایتمان تغییراتی داشتیم و در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار به یک سایت خوب که با PHP ساخته شده بود منتقل شدیم و کم‌کم پرداخت در محل هم اضافه شد. در مسیر داشتیم لذت می‌بردیم و به کارمان تنوع می‌دادیم؛ اما مطمئن بودیم که هدفمان دست‌یافتنی است. در سال ۲۰۱۷ تغییر پلتفرم دادیم؛ اما دو سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۲۰، متوجه شدیم فضایی که در آن کار می‌کردیم دیگر ظرفیت کافی ندارد و به همین دلیل باز هم تغییراتی داشتیم و در این سال به نسخه فعلی سایتمان رسیدیم؛ اما رشد هیچ‌وقت پایان ندارد و این مقصد نهایی ما نخواهد بود.

پس از این صحبت‌ها و آمارهایی که ارائه شد، نوبت به جلسه پرسش و پاسخ رسید و علاوه بر پرهیزکار، سعید حسینی (بنیان‌گذار لیون کامپیوتر) و علی صدرالدینی (مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر) نیز روی صحنه آمدند و به سؤال‌های خبرنگاران حاضر در این جشن پاسخ دادند.

علی صدرالدینی گفت: «ما در حال حاضر با چندین شرکت همکاری می‌کنیم و با شرکت‌هایی کار می‌کنیم که سود کمتری از مشتری بگیرند و به این ترتیب فشارش را بیشتر خودمان تحمل کنیم.» مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر افزود: «این مجموعه اکنون به بازار لپ‌تاپ‌ نیز ورود پیدا کرده است و در این بخش قوی کار می‌کند. در خصوص موبایل‌ها هم جزو برنامه‌ریزی‌های آینده لیون کامپیوتر است که قصد داریم به این بخش هم ورود پیدا کنیم.»

در پایان این جلسه پرسش و پاسخ، حسینی، بنیان‌گذار لیون کامپیوتر، در پاسخ به خبرنگار زومیت در رابطه با توصیه به کسانی که قصد دارند کسب‌وکاری شروع کنند عنوان کرد:

من خیلی سعی نمی‌کنم همیشه بگویم ما می‌توانیم؛ اما یک نکته طلایی وجود دارد که خودم انجامش دادم و آن‌هم این است که همیشه شروع کنید، حتی زشت و بی‌ریخت. من سعی کردم بازار و خودم را کشف کنم. آینده برای هیچ‌کس روشن نیست، اما من برای رسیدن به اهدافم هر کاری که بر اساس ارزش‌های شخصی خودم است را انجام می‌دهم.

در انتها، مدیران لیون کامپیوتر در کنار هم کیک تولد ۱۷ سالگی این مجموعه را بریدند.


0 0 votes
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x