آموزش اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز7

تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

یکی از کارهایی که معمولا بعد از نصب ویندوز 7 باید انجام داد ، نصب زبان فارسی می باشد .همانطور که میدانید اگر زبان فارسی به زبان پیش فرض ویندوز اضافه نشود شما نمی توانید در محیط اینترنت و نرم افزارهای تحت ویندوز ، فارسی تایپ کنید و این موضوع برای کاربری که در سطح مقدماتی می باشد ممکن است یک مشکل به حساب بیاید . روش فعال کردن زبان فارسی در ویندوز 7 راحت تر از ویندوز XP می باشد و نیازی به سی دی راه انداز ندارد ، فقط کافیست طی چند مرحله اینکار را انجام بدهید .در ادامه روش انجام اینکار برای شما آموزش داده می شود تا به راحتی و با چند کلیک ساده ، زبان فارسی را به Language Bar ویندوز Seven اضافه کنید .

بر روی منوی استارت کلیک کرده و گزینه Control Panel را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می کنید یک سری آیکون که مربوط به تنظیمات اصلی سیستم عامل 7 می باشد در این صفحه وجود دارد . آیکون Region and Language را انتخاب کنید .

صفحه تنظیمات Region and Language همانند تصویر زیر نمایش داده می شود . بر روی تب Keyboards and Language کلیک کرده و در همان قسمت بالا بر روی کلید Change Keyboards کلیک کنید.

صفحه Text Services and input Language فعال می شود . در همان تب General بر روی کلید Add کلیک کرده و از لیست زبانهایی که نمایش داده می شود Persian را انتخاب تا زیر مجموعه های آن نمایش داده شود .

کافیست در این قسمت گزینه Keyboard را انتخاب و از لیست گزینه های زیر مجموعه Persian را انتخاب کنید . تمام صفحات را با کلیک بر روی کلید OK ببندید

ضمنا شرکت اداک رایان اماده ارائه کلیه خدمات در جهت رفع نیازهای حوزه آی تی (IT) صاحبان کسب و کارها، تخصص و تجربه خود را در قالب مشاوره آی تی و انجام پروژه ارائه میدهد

اداک رایان اماده ارائه خدمات ای تی در شهرک صنعتی پرند و شهر پرند نیز می باشد

اداک رایان ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در شهرک صنعتی پرند و شهر پرند می باشد

جهت دریافت اینترنت در شهر پرند میتوانید با این شرکت در ارتباط باشید

2 1 vote
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x