اینترنت وایرلس اشتراکی چیست؟

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹

اسیاتک پرند

OWA

اینترنت وایرلس اشتراکی که به عنوان (OUTDOOR WIERLES ACCESS) OWA شناخته می شود. نسل نوین ارائه خدمات اینترنت بر بستر بیسیم و وایرلس می باشد که گاهی نیز اینترنت وایرلس یا اینترنت بیسیم یا POINT TO POINT نیز نامیده می شود .
در این تکنولوژی مشترک یا درخواست کننده سرویس اینترنت با استفاده از رادیو و اکسس پوینت به اینترنت پرسرعت بیسیم برلیان نت متصل می گردد. در واقع ابتدا اینترنت از طریق رادیو و پاپ سایت شرکت به صورت وایرلس به رادیو واقع در پشت بام مجتمع مشترک انتقال پیدا کرده و سپس از طریق کابل اینترنت به منزل مشترک انتقال پیدا می کند و مشترک می تواند با تهیه مودم از برلیان نت به سرویس اینترنت پرسرعت برلیان نت متصل گردد.

این بخش از خدمات در تمام مناطقی که امکان استفاده از خدمات اینترنت روی خط تلفن وجود ندارد و یا فاصله مشتری از مراکز مخابراتی به قدری است که برقراری ارتباط روی خط تلفن برای مشترک مقدور نیست یا از کیفیت پایینی برخوردار است امکان پذیر می باشد . افزون بر این مشتریانی که به پهنای باند بیشتری نیاز دارند یا مایل نیستند کاربری خط تلفن خود را تغییر دهند ، می توانند با استفاده از این خدمات به پهنای باند دلخواه و مورد نیاز خود دسترسی یابند.

1 1 vote
امتیاز شما
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x